סוגי דלתות בראשון לציון

פריצה והחלפת מנעולים – אל תחכו לפריצה, החליפו מנעול עוד היום

כל מה שצריך לדעת על סוגי דלתות בראשון לציון

אנחנו לא מייחסים חשיבות גדולה לדלת בכניסה לבית שלנו, לדלת המשרד או לדלת הכניסה לבניין המגורים המשותף שלנו עד אשר אנו נתקלים בבעיה כזו או אחרת. סוגי דלתות שונים מתאימים למקומות שונים, אנו לא נשתמש בדלת ביטחון למחסן ולא נשתמש בדלת פלדלת בכדי להיכנס לחדר האמבטיה. בכדי להתאים סוג דלת למטרה לשמה הדלת נועדה יש להתייעץ עם מנעולן מוסמך אשר יספק לכם את כל המידע החשוב על כל דלת ודלת. חברת מנעולן בראשון לציון מספקת שירותי התקנת סוגי דלתות בראשון לציון למטרות שונות וכמו כן תשמח לספק עבור לקוחותיה מידע נרחב על סוגי דלתות בראשון לציון המיועדים למטרות הללו. בחברת מנעולן בראשון לציון ישנם אנשי מקצוע המתמחים בסוגים שונים של שירותים וישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

אילו סוגי דלתות בראשון לציון קיימות בשוק הדלתות?

למען האמת, כיום, ישנם עשרות סוגי דלתות בראשון לציון, אך נתמקד במאמר זה אך ורק במספר סוגי דלתות אשר נחשבים למבוקשים מאוד ואף הכרחיים במקרים מסוימים. הדלתות אשר נמקד בהם את המאמר הן: דלתות אש בראשון לציון, דלת חשמלית בראשון לציון וכמו כן נרחיב מעט על דלתות ביטחון בראשון לציון. חברת מנעולן בראשון לציון מספקת שירותי התקנת כל סוגי הדלתות הללו כמו כן שירותים נוספים בתחום הדלתות כמו תיקון דלתות או ציפוי דלתות בראשון לציון. ניתן לפנות לחברת מנעולן בראשון לציון לכל שאלה וייעוץ בטלפון.

סוגי דלתות בראשון לציון

דלתות אש בראשון לציון

מטרתן של דלתות אש היא למנוע התפשטות של אש בחדרי מדרגות בעת שריפה ולאפשר למי שנקלע למצב חירום להשתמש בחדר המדרגות ללא חשש של התלקחות. דלתות אש בראשון לציון מותקנות בדרך כלל בחדרי מדרגות של מבנים גדולים המאכלסים אנשים רבים. ניתן למצוא דלתות אש בבנייני משרדים, בבתי מלון, בבניינים רבי קומות ועוד. השוני בין דלתות אש לעוד סוגי דלתות בראשון לציון אחרים הוא היכולת בכך שלדלת אש יש למעשה מעטפת שאיננה יכולה להתחמם ולכן ניתן לגעת בה גם במהלך שריפה ללא חשש לקבל כוויה.

דלת חשמלית בראשון לציון

בניגוד לדלת אש שהוזכרה לפני כן, דלת חשמלית בהחלט יכולה להתאים גם לשימוש אישי. כיום, ניתן למצוא דלת חשמלית בראשון לציון בכניסה לבתים פרטיים, בכניסה למשרדים, בכניסה לבנייני מגורים משותפים ולמעשה הדלת החשמלית בשל הנוחיות שהיא מספקת למשתמשים שלה, נמצאת בשימוש מאוד נרחב הן אצל אנשים פרטיים והן אצל חברות גדולות ובנייני משרדים ודירות. היתרון הבולט ביותר של דלת חשמלית הוא שהיא איננה מצריכה ממי שמשתמש בה לשמור מפתח, ועל כן, מאפשרת להרבה אנשים להשתמש בה בו זמנית ללא צורך בשכפול מפתחות ונשיאתם. הכניסה דרך דלת חשמלית מתרחשת באמצעות הקשת קוד סודי, כרטיס מגנטי, אפליקציה, טבעית אצבע ועוד פטנטים שונים. ללא ספק מכל סוגי דלתות בראשון לציון זה הסוג המועדף ביותר על בתי עסק ובנייני מגורים.

דלתות ביטחון בראשון לציון

דלתות ביטחון הן דלתות אשר מטרתן להעניק ביטחון נוסף לאנשים המאוכלסים במבנה מסוים. דלתות ביטחון מותקנות בדרך כלל במוסדות חינוך, בבנייני משרדים גדולים ובבניינים רבי קומות. הצורך בהתקנת דלתות ביטחון בראשון לציון הולך וגדל בשנים אחרונות עם התרחבות הבנייה של בניינים רבי קומות ומבנים גדולים המאכלסים מאות אנשים בהם. חשיבותן של הדלתות הללו היא גדולה מאוד וללא ספק במקרים מסוימים סוגי דלתות בראשון לציון אשר נועדו למטרת ביטחון של המאוכלסים במבנה עשויות להציל חיים.

סוגי דלתות בראשון לציון קיימות בשוק

לא נותנים צ'אנס לגנבים !

בין אם אתם זקוקים להתקנה של דלת חשמלית, דלת אש או דלת ביטחון או סין אם אתם זקוקים לשירות תיקון דלתות בראשון לציון, חשוב שתפנו אל איש מקצוע מתחום הדלתות להתייעצות ותכנון הצעד. סוגי דלתות בראשון לציון מתאימים למטרות שונות ויש לברר עם מנעולן מוסמך מהי הדלת אשר תענה על צורכיכם באופן המלא ביותר. חברת מנעולן בראשון לציון תשמח לספק לכם ייעוץ ושירותים בנושא של התקנת דלתות מסוגים שונים ועבור מטרות שונות.

שאלות ותשובות - סוגי דלתות בראשון לציון

התקנה של דלת אש מומלצת במספר מקרים כאשר המקרה העיקרי הוא במסדרונות של מבנים רבי קומות אשר מאכלסים בהם כמות גדולה של אנשים, בין אם למטרת מגורים ובין אם מדובר במשרדים. ניתן לראות כי ברוב בתי החולים והמוסדות הציבוריים כמו קופות חולים, בנייני משרדים וכד' מותקנות במסדרונות דלתות אש.

בגני ילדים נהוג פעמים רבות להתקין דלת אשר ננעלת בעת טריקתה ואינה נפתחת מבחוץ, זאת בכדי למנוע כניסה של זרים לגן. בנוסף לכך מומלץ מאוד שלדלת בגן הילדים תהיה נעילה ידנית נוספת וגבוהה מהישג ידם של הילדים, בכדי למנוע יציאה של ילדים מהגן שלא לצורך וללא השגחה.

כמובן שניתן! כיום, ניתן להתקין דלת חשמלית בכל מקום ועבור כל מטרה. כמובן, שאם אין צורך בכך אזי מוטב להשאיר את הדלת הרגילה ולא להתעסק בדלת חשלית שאמנם יתרונות רבים לצידה אך גם עיסוק מרובה יותר מאשר בדלת רגילה ופשוטה.

יתרונותיה של דלת חשמלית הם רבים, אולם היתרון הבולט ביותר שלה הוא בכך שבמקום בו מותקנת דלת חשמלית אין צורך בנשיאת ושמירת מפתחות, אלא רק בזכירה של קוד סודי, טביעת אצבע או אמצעי אחר לכניסה. היתרון הזה מתרגם לכספים רבים כאשר מדובר למשל בחברה המונה עשרות עובדים אשר נכנסים מידי יום למשרד ואינם זקוקים למפתח משלהם אלא רק בהקשת קוד סודי או כל אמצעי אחר לכניסה.

התקנה של דלתות אש ניתן לבצע אך ורק על ידי מנעולן מוסמך אשר מתמחה בהתקנת דלתות. טרם ביצוע ההתקנה, חשוב להתייעץ עם איש המקצוע לגבי סוגי הדלתות אשר מתאימים לצרכים שלכם, שכן לעתים אנשים נוטים לבלבל בין דלת נטרקת, דלת אש ודלת ביטחון.